- اگر نماینده کارفرما تمایلی به حضور در ادارات کار نداشته باشد مشکلی پیش می آید؟

report گزارش

سوال شده توسط سید رضا حسینی در دسته بندی سایر

پروفایل
up
0
down

من تمایلی به حضور از طرف کارفرما در ادارات کار ندارم آیا مشکلی برام پیش نمی آید؟



1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط احمدرضا انصاری فر

profile
up
0
down

کارفرما می تواند فردی را به عنوان نماینده تام الاختیار خود به مراجع حل اختلاف اداره کار معرفی نماید و در صورت عدم حضور کارفرما یا نماینده وی ، جلسه باز هم برگزار می‌گردد.




سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.