بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشندگان لوازم باغبانی و کشاورزی چیست؟

report گزارش

سوال شده توسط احسان بشارتی در دسته بندی حسابداری

پروفایل
up
0
down

سلام لطفا راهنمایی کنید که بهترین و ارزان ترین نرم افزار حسابداری برای فروشندگان لوازم باغبانی و کشاورزی چی هست؟ ممنونم


1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط محسن رضایی

profile
up
0
down

سلام و وقت بخیر، انتخاب نرم افزار حسابداری بستگی به امکانات مورد نیاز شما و همچنین اندازه کسب و کار شما دارد. نرم افزارهای حسابداری به صورت کلی امکاناتی مثل نرم افزار حقوق و دستمزد، حسابداری، تنخواه گردان، تهیه و ارائه لیست بیمه و مالیات و ... دارند و برای صنف فروشندگان لوازم باغبانی و کشاورزی که شما سوال کردید امکاناتی از جمله انبارداری، سیستم خرید و فروش، ارسال فاکتور و صورت حساب و تولید و چاپ بارکد جزو امکانات کارآمد نرم افزارهای حسابداری هست.

نرم افزارهای حسابداری به طور کلی به دو دسته تقسیم میشوند.

نرم افزارهای حسابداری که بر روی سیستم نصب میشوند : نرم افزارهای حسابداری که بر روی سیستم نصب می‎شوند امکان پاک شدن اطلاعات به دلایل مختلفی مثل خرابی سیستم وجود دارد و همینطور شما فقط از طریق همان سیستمی که نرم افزار روی آن نصب شده میتوانید به اطلاعات دسترسی داشته باشید.

دسته دوم نرم افزارهای آنلاین(ابری) هستند که برخلاف نرم افزارهایی که بر روی سیستم نصب میشوند خطر پاک شدن اطلاعات را ندارند چون همیشه یک نسخه پشتیبان (back up) از اطلاعات وجود دارد. نرم افزارهای آنلاین بسیار ارزان تر از نرم افزارهایی که بر روی سیستم نصب میشوند هستند و محدودیت دسترسی ندارند و از هر کجا و با هر سیستمی میتوانید به حساب کاربری خود متصل شوید و به اطلاعات دسترسی داشته باشید.




سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.