ثبت حسابداری قرارداد بیمه تکمیلی کارمندان چگونه است؟

report گزارش

سوال شده توسط خان عمو زاده در دسته بندی حسابداری

پروفایل
up
0
down

سلام میشه راهنمایی کنید که ثبت حسابداری برای بیمه تکمیلی کارکنان به چه صورت خوبه انجام بشه؟ شرکت ما 65 تا کارمند داره.


1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط افشین مبارکی

profile
up
0
down

سلام و عرض ادب. چون تعداد کارکنان شما زیاد هست راحت تره که حساب بیمه تکمیلی رو در سطح معین نگهداری کنید و برای نگهداری مانده کارکنان از فایل اکسل کمک بگیریدو موفق باشید.




سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.