چطور بعد از ارسال گزارش ارزش افزوده برگشت از فروش گزارش کنم؟

report گزارش

سوال شده توسط احسان کریمی در دسته بندی مالیات

پروفایل
up
0
down

با عرض سلام و احترام. بعد از ارسال گزارش ارزش افزوده و با توجه به گذشتن زمانش چجوری میتونم برگشت از فروش خودمو گزارش کنم.


1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط جوادی

profile
up
0
down


راهکار قبولی برگشت از فروش توسط سازمان امور مالیاتی:

برای فاکتورهای صادر شده با نام فروش که برگشت و مرجوعی داشته است، فاکتورهایی با نام صورتحساب برگشت از فروش کالا،باید صادر شود و برای سازمان مالیات چاپ و تکمیل گردد.سپس لازم است در اختیار ممیزین مالیاتی قرار گیرد.

دقت داشته باشید که صورت حساب برگشت از فروش برای برگشت کالاهای فروخته شده می باشد و برای خدمات چنین صورت حسابی صادر نمی گردد.




سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.