یک نرم افزار حسابداری خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

report گزارش

سوال شده توسط عباسعلی طوسی در دسته بندی حسابداری

پروفایل
up
0
down

روزتون بخیر میخواستم بپرسم یک نرم افزار حسابداری خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشه و از بین نرم افزارهای موجود در بازار، از نظر شما کدوم بهتر هستند؟


1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط سعید

profile
up
0
down

یک نرم افزار حسابداری خوب باید تمامی امکانات مورد نیاز برای انجام امور حسابداری را داشته باشد و کار با آن آسان و بدون دردسر باشد. از طرفی اگر به دنبال پیدا کردن یک نرم افزار حسابداری هستید باید با توجه به نوع نیاز شرکتتان نرم افزار های مختلف را مقایسه کرده و هر کدام که متناسب با نوع کسب و کارتان است را انتخاب کنید.

در نهایت باز هم انتخاب یک نرم افزار برای حسابداری شرکت تا حد زیادی به نوع کسب و کار، میزان بودجه، نیاز های بخش مالی کسب و کار، میزان آشنایی بخش مالی با نرم افزار و ... بستگی دارد.

ما به شما استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو را پیشنهاد می کنیم؛ به این دلیل که این نرم افزار پوشش دهنده تمامی نیاز های یک کسب و کار هست و شما با هر نوع کسب و کاری و با انواع نیاز ها، می توانید به راحتی از این نرم افزار استفاده کنید. به لحاظ کاربری هم این نرم افزار بسیار ساده و راحت بوده به طوری که نیاز شما به راهنمایی پشتیبان تا حد زیادی پایین خواهد آمد و هیچ گونه نیازی به تحصیلات حسابداری آنچنانی و یا دانش به خصوص ندارد.




سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.