سوال شده توسط سینا سعیدی در دسته بندی شرکت بیمه
سلام میخواستم ببینم برای دریافت و خرید بیمه تکمیلی از بیمه سامان باید چه مدارکی ارائه بدهیم؟
1 پاسخ به این سوال داده شده
پاسخ داده شده توسط امید علی زارعی
با سلام و درود. در صورتی که کارفرما هستید شما در ابتدا باید به یکی از شعب بیمه سامان مراجعه کنید و با ارائه اطلاعات شرکت درخواست بیمه تکمیلی کنید. آن جا به شما اعلام می کنند که چه مدارکی از کامندانتان و از شرکت برای ثبت نام بیمه مورد نیاز است.
اما به طور کل مدارک مورد نیاز برای بیمه تکمیلی سامان شامل موارد زیر است:
· کپی از صفحه شناسنامه (صفحات اول و دوم)
· کپی کارت ملی (به صورت پشت و رو)
· کپی از دفترچه خدمات درمانی (صفحه ی اول آن)
· شماره شبا مربوط به بیمه گذار
· در صورت داشتن بیماری به مدارک پزشکی و آزمایشگاهی نیز باید ارائه شود.
برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.