سوال شده توسط فرامرز عبدوس در دسته بندی سایر
میخواستم بدانم شرایط استخدام شدن در بیمه تامین اجتماعی چیست؟
1 پاسخ به این سوال داده شده
پاسخ داده شده توسط حسین رئیسی
با سلام. سازمان ها عموما برای استخدام افراد، هر ساله آزمون استخدامی برگزار می کنند. شما برای اطلاع از شرایط استخدامی می توانید دفترچه راهنمای آزمون استخدامی تامین اجتماعی را مطالعه کنید.
در زیر شرایط عمومی استخدام را اورده ایم. در صورت نیاز می توانید شرایط اختصاصی را به تفصیل در دفترچه استخدامی بخوانید.
شرایط عمومی استخدام
1. تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
2. اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام با یکی از ادیان مطرح در قانون اساسی.
3. دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی استخدام.
4. دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر.
5. دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم. (ویژه آقایان)
6. داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
7. نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر.
8. استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری با اراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.
داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.
برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.