نحوه درست اعلام ترک کار کارمندان در لیست بیمه

report گزارش

سوال شده توسط علی صادق نژاد در دسته بندی لیست بیمه

پروفایل
up
0
down

سلام وقت بخیر

لطفا بفرمایید شیوه درست اعلام کردن ترک کار کارمند در لیست بیمه چگونه باید باشد؟


1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط منیره مصلحی

profile
up
0
down

سلام وقت شما هم بخیر لازم است که تاریخ دقیق روزی که ترک کار صورت گرفته ( شخص در سر کار حضور نداشته) را به طور دقیق ثبت کنید و مهلت آن هم تا موعد مقرر شده برای ارسال لیست بیمه است و در صورتی که ترک کار را اعلام نکنید یا دیر اعلام کنید موظف به پرداخت حق بیمه فرد و جریمه عدم پرداخت حق بیمه برای آن مدت هستید.





سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.