سوال شده توسط علی صادق نژاد در دسته بندی لیست بیمه
سلام وقت بخیر
لطفا بفرمایید شیوه درست اعلام کردن ترک کار کارمند در لیست بیمه چگونه باید باشد؟
1 پاسخ به این سوال داده شده
پاسخ داده شده توسط منیره مصلحی
سلام وقت شما هم بخیر لازم است که تاریخ دقیق روزی که ترک کار صورت گرفته ( شخص در سر کار حضور نداشته) را به طور دقیق ثبت کنید و مهلت آن هم تا موعد مقرر شده برای ارسال لیست بیمه است و در صورتی که ترک کار را اعلام نکنید یا دیر اعلام کنید موظف به پرداخت حق بیمه فرد و جریمه عدم پرداخت حق بیمه برای آن مدت هستید.
برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.