در سایت بیمه تامین اجتماعی چطور رمز عبور را بازیابی کنم؟

report گزارش

سوال شده توسط رسول اسحاقی در دسته بندی تامین اجتماعی و قانون کار

پروفایل
up
0
down

در سایت بیمه تامین اجتماعی چطور رمز عبور را بازیابی کنم؟


1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط مهرداد قاسمی

profile
up
0
down

با سلام برای بازیابی رمز عبور سایت samt.tamin.ir باید بر روی بازیابی رمز عبور که در صفحه اصلی قرار دارد کلیک کرده و یا روی لینک زیر کلیک کنید:

https://portal.tamin.ir/user-account/gwt/entrypoint/index.html#_formname=passwordRecovery


سپس در صفحه ای که برایتان باز می‌شود نام کاربری و شماره تماسی که در هنگام ثبت نام در سامانه یا شعبه بیمه تامین اجتماعی اعلام کرده بودید را در باکس مربوطه وارد کنید. در نهایت بر روی گزینه ی ارسال کلیک کرده و منتظر پیامک بازیابی رمز عبور باشید.


برای بازیابی رمز عبور سایت سوابق بیمه به آدرس sabeghe.tamin.ir یا eservices.tamin.ir مطابق آن چه که ذکر شد کلیک کرده و در صفحه ی جدیدی که باز می شود کد ملی خود را وارد نمایید؛ سپس در صفحه بعد دو گزینه “ارسال گذرواژه جدید از طریق پیامک” و”بازیابی گذر واژه با استفاده از سوالات امنیتی” مشاهده خواهید کرد. در صورتی که روی گزینه اول کلیک کنید برای شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت نام آن را وارد کردید گذرواژه جدید پیامک خواهد شد. در صورتی که بر روی گزینه دوم کلیک کنید باید سوالات امنیتی که در هنگام ورود به سامانه یا ثبت نام وارد کرده بودید را اعلام کنید و در قسمت پاسخ باید پاسخی که به این سوالات در هنگام ثبت نام داده بودید را وارد کنید. در نهایت در قسمت گذر واژه و تکرار گذرواژه باید گذرواژه جدید خود را وارد نمایید. در نظر داشته باشید که برای انتخاب گذرواژه باید شرایط سایت سوابق بیمه را رعایت کنید.

در صورتی که پاسخ سوالات امنیتی را فراموش کرده اید به نزدیک ترین شعبه تامین اجتماعی مراجعه کنید.



سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.