سوال شده توسط مهدی الماسی مقدم در دسته بندی حسابداری
2 پاسخ به این سوال داده شده
پاسخ داده شده توسط امید حدیدی
باسلام. دفتر معین یک دفتر به صورت دستی یا تایپی است و برای این استفاده می شود که اشخاص حقیقی و حقوقی بتوانند هر یک از حساب های دفتر کل را بر اساس اقتضاها و شرایط حساب تفکیک و نگهداری کنند. کارت های حساب در واقع حکم دفاتر معین را دارند.
برای مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
دفتر معین چیست و نحوه تحریر آن به چه صورت است؟
پاسخ داده شده توسط منیر حسابی
پیشنهاد میکنم فیلم های رایگان سایت آموزش حسابداری عصرنخبگان رو مشاهده کنید
برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.