دفتر معین چیست؟

report گزارش

سوال شده توسط مهدی الماسی مقدم در دسته بندی حسابداری

پروفایل
up
0
down

سلام وقتتون بخیر. میشه بپرسم دفتر معین چه دفتریه؟



2 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط امید حدیدی

profile
up
0
down

باسلام. دفتر معین یک دفتر به صورت دستی یا تایپی است و برای این استفاده می شود که اشخاص حقیقی و حقوقی بتوانند هر یک از حساب های دفتر کل را بر اساس اقتضاها و شرایط حساب تفکیک و نگهداری کنند. کارت های حساب در واقع حکم دفاتر معین را دارند.

برای مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

دفتر معین چیست و نحوه تحریر ‌آن به چه صورت است؟


report گزارش

پاسخ داده شده توسط منیر حسابی

profile
up
0
down

پیشنهاد میکنم فیلم های رایگان سایت آموزش حسابداری عصرنخبگان رو مشاهده کنید



سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.