چطور در کلینیک ابوریحان نوبت بگیرم؟

report گزارش

سوال شده توسط درودیان در دسته بندی خدمات درمانی و دفترچه بیمه

پروفایل
up
0
down

چطور می توانم به صورت آنلاین و اینترنتی در کلینیک ابوریحان نوبت بگیرم و پذیرش شوم؟


1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط علی مرادی

profile
up
0
down

سلام شما می‌تونید برای ثبت پذیرش در دی کلینیک ابوریحان به لینک زیر مراجعه کرده و با نوشتن کد ملی شخص بیمار در قسمت مربوطه و انتخاب استان تهران در بخش مورد نظر، نوبت خود را ثبت نمایید:

 http://nobatdarman.tamin.ir/Home/GetPatient

برای ثبت نوبت به صورت تلفنی نیز می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

66960665 (پذیرش از ساعت 16)


برای ثبت نوبت در بیمارستان تامین اجتماعی از طریق کد دستوری USSD می توانید از راهنمای زیر استفاده کنید:



برای ثبت نوبت دهی در بیمارستان های تامین اجتماعی می توانید از کد دستوری USSDاستفاده کنید. این روش به به نسبت روش های دیگر سریع تر و راحت تر است.


1.       ابتدا *142# (ستاره 142 مربع) را با گوشی تلفن همراه خود شماره گیری کنید. توجه داشته باشید که این شیوه نوبت گیری صرفا از طریق خطوط سیم کارت همراه اول امکان پذیر است.

2.      در مرحله بعد گزینه ی 4 یعنی نوبت دهی را انتخاب کنید.

3.     سپس کد شماره تلفن استان محل سکونت خود را با ۰ وارد نمایید. مثلا برای تهران کد 021 را وارد کنید. بعد از آن منتظر دریافت پاسخ از سمت سازمان تامین اجتماعی باشید.

4.     پس از این که پاسخ مورد نظر را دریافت نمودید باید شهر خود را انتخاب کرده و در واقع عدد مربوط به شهر خود را ارسال کنید.

5.     چنان چه پیامی مبتنی بر “متنی برای پاسخ یافت نشد” دریافت کردید، گزینه ی کنسل را زده و دوباره تلاش نموده و تمام مراحل بالا را از ابتدا انجام دهید.

6.     اگر لیست شهر ها را نتوانستید دریافت کنید در طی چند مرحله اقدام، بهتر است که دست از تلاش برداشته و به سراغ نوبت دهی تلفنی و یا اینترنتی بروید.

7.     در مرحله بعد، باید از میان لیست بیمارستان ها مربوط به شهر انتخابی، عدد مربوط به بیمارستان یا درمانگاه مورد نظر خود را ارسال نمایید. در نظر داشته باشید که برای ثبت نوبت دهی حتما باید در ساعات اعلام شده اقدام نمایید.

8.     در نهایت نوع تخصص و زمان مورد نظر برای ویزیت پزشک را انتخاب نموده و نوبت خود را ثبت کنید.




سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.