چگونه میتوان کارمندی را از لیست مالیات حقوق حذف کرد؟

report گزارش

سوال شده توسط سحرناز محمدی در دسته بندی مالیات

پروفایل
up
0
down

باسلام واحترام.

به چه صورت میتوان کارمند را از لیست مالیات خارج کرد؟

مثلا اگه کارمندی تا پایان بهمن مشغول به کار بوده باشه، باید اسمش تو لیست مالیات اسفند باشه با کارکرد صفر و تاریخ خروج پایان بهمن؟ یا به طور کل اسمش آورده نشه؟ تاریخ خروج این کارمند مثل لیست بیمه کجا باید ارسال بشه که مشکلی پیش نیاد؟



1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط کارشناس

profile
up
0
down

سلام.

جالبه که بدونید حساسیت خروج از لیست مالیات مثل ترک کار بیمه نیست و با حذف نام فرد در ماهی که ترک کار کرده است مشکلی رخ نخواهد داد. با روش زیر میتونید ترک کار پرسنلتون رو در سامانه لیست مالیات حقوق اعمال کنید.

منوی حقوق بگیران ← فهرست حقوق بگیران ← گزینه عملیات شخصی که ترک کار نموده است ← وارد کردن تاریخ ترک کار ← انتخاب گزینه ثبت پایان کار




سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.