سوال شده توسط سحرناز محمدی در دسته بندی مالیات
باسلام واحترام.
به چه صورت میتوان کارمند را از لیست مالیات خارج کرد؟
مثلا اگه کارمندی تا پایان بهمن مشغول به کار بوده باشه، باید اسمش تو لیست مالیات اسفند باشه با کارکرد صفر و تاریخ خروج پایان بهمن؟ یا به طور کل اسمش آورده نشه؟ تاریخ خروج این کارمند مثل لیست بیمه کجا باید ارسال بشه که مشکلی پیش نیاد؟
1 پاسخ به این سوال داده شده
پاسخ داده شده توسط کارشناس
سلام.
جالبه که بدونید حساسیت خروج از لیست مالیات مثل ترک کار بیمه نیست و با حذف نام فرد در ماهی که ترک کار کرده است مشکلی رخ نخواهد داد. با روش زیر میتونید ترک کار پرسنلتون رو در سامانه لیست مالیات حقوق اعمال کنید.
منوی حقوق بگیران ← فهرست حقوق بگیران ← گزینه عملیات شخصی که ترک کار نموده است ← وارد کردن تاریخ ترک کار ← انتخاب گزینه ثبت پایان کار
برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.