میخواستم بپرسم در ماه اسفند و زمان ارسال لیست بیمه آیا باید عیدی و سنوات در نظر گرفته شود یا نه؟
1 پاسخ به این سوال داده شده
پاسخ داده شده توسط علی خانچرلی
سلام دوست عزیز، طور کلی نیازی نیست که عیدی و سنوات در لیست بیمه آورده شوند، زیرا مشمول بیمه نمی شوند و اگر در این لیست آورده شوند هم مشکلی ندارد. فقط در نظر داشته باشید که در بخش مزایای غیر مشمول آن ها را اضافه کنید.
البته در نظر داشته باشید درصورتی که عیدی و سنوات در دفاتر رسمی ثبت معین و در لیست مالیات حقوق انجام می شود، باید در لیست بیمه نیز به عنوان جزوی از مزایای غیر مشمول و غیر مستمر درج شود برای این که در زمان رسیدگی بیمه و حسابرسی، هیچ مغایرتی نداشته باشد.
برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.