سوال شده توسط ریحانه نقدی در دسته بندی تامین اجتماعی و قانون کار
سلام. وقتبخیر. سوال من این هست که در حسابرسی دفاتر سازمان تامین اجتماعی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
1 پاسخ به این سوال داده شده
پاسخ داده شده توسط مجتبی شیخی
عرض ادب و احترام
کلیه هزینه های صورت گرفته بجز خرید اقلام مشمول بیمه و پرداخت است. در ثبت فاکتور ها باید دقت کنید تا در زمان حسابرسی تامین با پیام عدم رعایت پرداخت نشدن بیمه مواجه نشوید.
با احترام
برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.