نماینده کارفرما تمایلی به حضور از جانب کارفرما در ادارات کار نداشته باشد آیا مشکلی دارد ؟

report گزارش

سوال شده توسط محمدحسین در دسته بندی قانون کار و قرارداد کار

پروفایل
up
0
down


اگرمن تمایلی به حضور از طرف کارفرما در ادارات کار نداشته باشم و چون حقوق رو من از طرف مدیر براشون واریز میکردم آیا مشکلی برام پیش نمی آید؟



1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط صدرا محسنی

profile
up
0
down


کارفرما می تواند فردی را به عنوان نماینده تام الاختیار خود به مراجع حل اختلاف اداره کار معرفی نماید و در صورت عدم حضور کارفرما یا نماینده وی ، جلسه بازهم برگزار شده و رسیدگی انجام می شود.




سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.