سوال شده توسط علی سلطانی فر در دسته بندی تامین اجتماعی و قانون کار
یکی از کارمندان من از شرکت رفته است و من می خواستم در سیستم بیمه برای ایشان ترک کار رد کنم. می خواستم ببینم چطور باید تاریخ ترک کار را در لیست بیمه درج نمایم؟
1 پاسخ به این سوال داده شده
پاسخ داده شده توسط مصطفی سلیمانی
با سلام. شما میتوانید در هنگام رد کردن لیست بیمه کارگاه خود در نرم افزار بیمه در قسمت پاین فعالیت گزینه ویرایش شخص مورد نظر را بزنید و پایین در سمت چپ، قسمت شروع به کار و ترک کار نوشته شده که در آن جا می توانید تاریخ ترک کار را بنویسید.
برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.