سوال شده توسط مریم مصلحی در دسته بندی تامین اجتماعی و قانون کار
سلام. خسته نباشید.
من شنیدم که در لیست بیمه ای که برای تامین اجتماعی رد میشه، عنوان شغلی رو به بیمه شده اعلام نمیکنن.
آیا این درسته؟
غیر قانونی نیست؟
چطور میتونم از عنوان های شغلیم در تامین اجتماعی مطلع بشم؟
1 پاسخ به این سوال داده شده
پاسخ داده شده توسط رضا جعفری
باسلام و احترام
این کار قانونی نیست اما اهرمی برای کاهش تعداد افراد بازنشسته هست. اکثر کسب و کار های کوچک بایگانی ندارند و تنها مرجع نگهداری لیست های پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی هست.واحد های سازمان تامین اجتماعی از منوی سوابق ماهانه میتونن عناوین شغلی رو پیدا کنن.
برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.