آیا از طریق دفتر خدمات قضایی امکان تعیین وقت ملاقات با رئیس شعبه بدوی دیوان وجود دارد؟

report گزارش

سوال شده توسط علیرضا آریا در دسته بندی تامین اجتماعی و قانون کار

پروفایل
up
0
down

سلام

من یک پرونده حقوقی دارم که مربوط به اداره کار هست و بابت آن به دیوان دادخواست فرستادم. دادخواست من در شعبه بدوی دیوان کارهای تعیین شعبه اش انجام شد. حالا من قصد دارم بخاطر مشکلم، رئیس شعبه بدوی دیوان را به صورت حضوری ملاقات کنم و به صورت حضوری مشکلم را بگویم.

بنده اهل شهرستان دیگه ای هستم و چون کسی را در تهران ندارم باید سریع تر برگردم به شهرم و برای همین وقتی هم ندارم و باید هرچه سریع تر نوبت بگیرم.

می خواستم از طریق سایت سجاد دیوان برای ملاقات با رئیس شعبه وقت بگیرم یا دادخواست بدم که این امکان رو نداشت متاسفانه. الان می خواستم بپرسم که به نظر شما آیا از طریق دفتر خدمات قضایی می توانم دادخواست تعیین وقت ملاقات با رئیس شعبه بدوی دیوان را بدهم و اصلا آیا همچین چیزی امکان دارد؟ یا این که دادخواستم رد خواهد شد؟



1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط سما جودکی

profile
up
0
down

با سلام. توجه داشته باشید که اصحاب دعوی در دیوان عدالت اداری دعوت نمی شوند زیرا رسیدگی در این دیوان به صورت شکلی است؛ اما شما می توانید با مدیر شعبه در مورد پرونده ای که دارید صحبت کنید و هرگونه سوال یا اطلاعاتی که مورد نظرتان هست از ایشان بگیرید. اما اگر شما به جز مدیر، نیاز به ملاقات با قاضی پرونده هم دارید باید حتما با مدیر شعبه هماهنگ کنید و با قاضی پرونده ملاقات کنید. برای همه این موارد هم حتما باید در شعبه حضور داشته باشید.




سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.