آیا به ازکارافتادگی بالای 66 درصد بیمه ازکارافتادگی تعلق میگیرد یا خیر؟

report گزارش

سوال شده توسط یوسف بابایی در دسته بندی تامین اجتماعی و قانون کار

پروفایل
up
0
down

سلام وقت شما بخیر. می خواستم بپرسم که آیا به ازکارافتادگی بالای 66 درصد بیمه ازکارافتادگی تعلق میگیرد یا خیر؟ پدرم ۳ ماه پیش تصادف کردن با یک ماشین در حالی که خودشون پیاده بودن و فومور لگنشون شکسته. بیمه ای هم که دارن مربوط به تاکسیرانی هست. بهشون 6 ماه استراحت پزشکی دادن ولی به جز این آسیب یه ضربه هم به سرشون خورده که باعث خونریزی زیر پرده سخت شامه مغزی شده. درواقع ضربه مغزی هم شدن.

میخواستم بپرسم با توجه به این که شنیدم به بالای 66 درصد ازکارافتادگی تعلق میگیره آیا این مواردی که گفتم 66 درصد میشه؟‌آیا بیمه ازکارافتادگی به پدرم تعلق میگیره؟ لطفا راهنمایی کنید چون ما به اندازه کافی درگیر هستیم و نمیتونیم برای بیمه ازکارافتادگی به کمیسیون ازکارافتادگی اقدام کنیم و در نهایت نتیجه نده. اگر نتیجه نمیده لطفا بگید.



1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط میلاد نظری

profile
up
0
down

با سلام . حقیقت این است که در آرای کمیسیون های پزشکی سازمان تامین اجتماعی تناقض های زیادی هست و برای همین هم نمیشود به طور قطعی حرفی زد که آیا به پدر شما ازکارافتادگی تعلق می گیرد یا خیر. اگر واقع شرایط جسمانی پردتان بسیار وخیم است که توان کار کردن ندارد به شعبه مراجعه کرده و برای ازکارافتادگی به کمیسیون ازکارافتادگی درخواست بدهید.




سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.