آیا به حادثه حین کار دیه تعلق میگیرد؟

report گزارش
پروفایل
up
0
down

سلام روزتون بخیر. من کارم جوشکاری هستش و در یک حادثه در حین کار شست دست راستم قطع شد. در یک حادثه دیگه یکی از انگشت های دستم دچار شستگی شد و الان هم دوباره حین کار وقتی راننده جرثقیل تیر آهن حمل می کرد یک تیر آهن رو روی من انداخت. توی این حادثه ماهیچه ساعدم ترکید و کمرم کبود شد ولی کارفرمای بنده اصلا هیچ درکی نداره. مدام شاکی هست از این اتفاق ها. بار اول که انگشتم قطع شد ازش خواستم حداقل کارهای سبک رو به من بسپارند اما راضی نشد و اعلام کرد که اگر همین کار رو هم نمی خوای می تونی بری. من میخوام الان تقاضای دیه کنم چون احساس می کنم اصلا کارفرما ذره ای براش مهم نیست این اتفاقات فقط میخواد کار خودش راه بیوفته. الان می خوام بپرسم آیا اصلا به آخرین حادثه ای که برام اتفاق افتاده دیه تعلق می گیره یا نه؟



1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط امید علی زارعی

profile
up
0
down

با سلام. دوست عزیز شما می تونید برای دریافت دیه شکایت کیفری کنید و در اون درخواست دیه بکنید. البته توجه کنید که باید به پزشکی قانونی هم برید و مدارک تایید کننده و مربوطه رو از این طریق جمع آوری کنید.

در ضمن اگر در مورد حوادث گذشته هم شکایتی نکرده و دیه ای دریافت نکردید می تونید از پزشکی قانونی در خواست سوابق از بیمارستان کنید و توجه داشته باشید که این مدارک تاریخ دقیق داشته باشند. به این طریق راجع به حوادث گذشته هم می تونید شکایت کنید.

با احترام



سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.