آیا فاکتور های غیر رسمی که در دفاتر ثبت می شوند، مورد قبول اداره مالیات هستند؟

report گزارش

سوال شده توسط کاظم اکبری در دسته بندی مالیات

پروفایل
up
0
down

عرض سلام و وقتبیخر.

ما یک شرکت فروش تجهیزات پزشکی هستیم. شرکتی که خرید ها رو از اون انجام میدیم برخلاف در خواست ما مبنی بر ارائه فاکتور رسمی، به ما فاکتور رسمی نمیده و تنها به یه فاکتور ساده با مهر اصلی شرکت و بدون درج مالیات و ارزش افزوده و غیره اکتفا میکنه. اما ما چون با ارگانهای دولتی همکاری میکنیم مجبور بر ارائه فاکتور رسمی هستیم. سوالی که من از شما دارم این هست که ایا فاکتور های خرید ما که رسمی نیست، مورد قبول اداره مالیات هست یا نه؟ نا گفته نمونه که مبلغ فاکتور ها به طور معمول بالای 15 میلیون هست.

ممنون از پاسخگویی دقیق و به موقع مشاوران گرامی


1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط کارشناس

profile
up
0
down

سلام کاربر گرامی.

هر فاکتور غیر رسمی می تواند مورد قبول و تایید اداره مالیات قرار نگیرد و از هزینه ها برگشت خورده شود.




سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.