شکایت از کارفرما بابت عدم پرداخت حق شبکاری و سنوات

report گزارش

سوال شده توسط لیلا زرینه در دسته بندی شکایت از کارفرما یا کارگر

پروفایل
up
0
down

عرض ادب و احترام خدمت مشاوران گرامی

من حدود یکسال در یکی از کارخونه های معتبر کار کردم که 24 ساعت کار و 48 ساعت استراحت بودیم. کارفرما نامه ای تحت عنوان رضایت از شیفت بودن ساعت کاری کارخونه داد و من هم امضا کردم. اما چون ساعات کاری واقعا نا مناسب بود، من استعفا دادم. سال قبل عیدی و سنوات رو به طور کامل پرداخت کردن. اما امسال که حدود 110 روز کار کردم فقط سنوات بهم تعلق گرفت و عیدی رو گفتن اخر سال محاسبه می کنن. بخاطر همین امروز با دو موضوع عدم پرداخت حق شب کاری و و عدم پرداخت عیدی 110 روز، شکایت کردم و 10 روز دیگه وقت جلسه اعلام کردن.

سوال من این هست که ممکنه این شکایت من نتیجه ای داشته باشه؟

چه چیز هایی در جلسه بگم که حقم رو بتونم بگیرم؟



2 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط محمد برجیخانی

profile
up
0
down

 سلام و عرض ادب و احترام

با توجه به ادعاهای شما مبنی بر 24 ساعت کار و 48 ساعت استراحت، کافرما بایستی ساعت کاری شما که در شب بین 22 تا 6 تعیین شده فوق العاده شب کاری شما را محاسبه و پرداخت نمایند و مدت کارکرد در سال جاری به نسبت مدت کارکرد  عیدی و پاداش را محاسبه و پرداخت نمایند. با توجه به کارکرد در ایام تعطیلات فوق العاده مربوطه محاسبه و پرداخت نمایند. به نظر بنده پیش از شروع جلسه لایحه دفاعی تنظیم و کلیه مطالبات خود را در لایحه قید نمایید. اسناد و مدارکی را هم که دال بر اثبات ادعای خود است را به پیوست لایحه رسانده و به هیات تشخیص ارئه دهید.

با تجدید احترام


report گزارش

پاسخ داده شده توسط فرنوش اسماعیل زاده

profile
up
0
down

سلام وقت بخیر من ۳سال داروخانه شبانه روزی کار کردم هر قراردادی هم بوده بالاجبار امضا و اثرانگشت زدم ولی شب کاری ها و تعطیلی هام اداره کاری حساب نشده و سال اول هم کل ۳۶۵ روز را سرکار بودم بدون مرخصی و شیفت شب عصر تا ۱ شب میخاستم ببینم میتونم شکایت کنم بابت این موضوع ؟



سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.