شکایت بابت بیمه نکردن کارفرما

report گزارش

سوال شده توسط ساسان سعادت در دسته بندی تامین اجتماعی و قانون کار

پروفایل
up
0
down

سلام وقت شما بخیر من از سال 90 در یک شرکتی مشغول به کار بودم منتها برای من بیمه رد نمیشد در این شرکت. تا این که سال 95 من را بیمه کردند و الان هم بیمه این شرکت هستم. من درحال حاضر یک سری مدارک از زمانی که برای من بیمه رد نمیشد در اختیار دارم برای مثال گواهی اشتغال به کار و رضایتنامه شغلی. حالا قصد دارم برای دورانی که مشغول به کار بودم و برایم بیمه رد نمیشد شکایت کنم بلکه حقوقی که ضایع شده از من برگردد.

چند روزی هست که مسئول منابع انسانی شرکتمان متوجه قصد من شده و مدام من را تهدید میکند و به من پیام میفرستد و تماس میگیرد. مدام تهدید میکند که اگر اقدام به شکایت کنم تا آخر این موضوع خواهد آمد و تمام جلسات دادگاه را هم شرکت می کند و میگوید عواقب کارم هم پای خودم هست. من در جریان نیستم که ایشان چه مدارکی در این زمینه دارد و نمی دانم هم که قصد دارد چکار کند اما میخواستم بپرسم ممکن است که مرا در هچل بیاندازد و تهدیدهایش را بتواند عملی کند؟ من چه کار میتوانم بکنم؟ ممکن است که دادگاه به نفع ایشان رای دهد؟



1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط میلاد نظری

profile
up
0
down

با سلام. به هیچ عنوان نگران نباشید اگر مدارک لازم مبنی بر این که در آن سال ها در این شرکت کار میکردید ولی بیمه نشدید در اختیار داشته باشید می توانید به راحتی شکایت کرده و همه چیز به نفع شماست. حتی می توانید از پیام های مسئول منابع انسانی شرکتتان هم به عنوان مدرک استفاده کنید و از او هم شکایت کیفری کنید.




سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.