مدارک لازم برای شکایت از کارفرما بابت سابقه بیمه

report گزارش
پروفایل
up
0
down

سلام روزتون بخیر من حدودا 2 سال و نیم برای یکی از دفاتر اسناد رسمی کار کردم و کارمند اون جا بودم اما متاسفانه نه قرارداد فیزیکی امضا کردم باهاشون و نه این که اصلا بیمه شده باشم تو این مدت.

الان میخوام پیگیری کنم و این دو سال و نیم بیمه رو به سابقه کاریم اضافه کنم و متوجه شدم باید با ارائه مدرک از کارفرما شکایت کرد.

کارفرمای من که سردفتر هستش با این قضیه مشکلی نداره و گفته که شکایت کنی چون میخوای حقت برگرده من مشکلی ندارم کمکت هم می کنم توی این قضیه. حالا چیزی که هست اینه که تنها مدارکی که از اون موقع دارم یک سری اسناد و دفاتر هست که با خط من نوشته شده توش . می خواستم بپرسم آیا با این شرایط می تونم برای اون دوسال و نیم بیمه رو برگردونم و دریافت کنم؟



1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط سما جودکی

profile
up
0
down

با سلام شما بر اساس ماده 87 قانون آیین دادرسی کار می توانید داددخواست بدهید و با ارائه مدرک و اثبات این که واقعا رابطه کارگر و کارفرما در دفتر اسناد رسمی مذکور داشتید سابقه بیمه آن دوسال را به سوابقتان اضافه کنید؛ اما نکته ای که باید به آن توجه کنید آین است که شما باید مدارک کافی داشته باشید تا دادخواستتان جواب بدهد که می توانید از پرینت فیش واریزی حقوق و همین مدارکی که ذکر کردید استفاده کنید. در نهایت با طرح دعوا در مراجع حل اختلاف اداره کار برای گرفتن حقتان اقدام کنید.




سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.