چطور از شرکت استعفا بدم؟

report گزارش

سوال شده توسط محسن سلطانی در دسته بندی شکایت از کارفرما یا کارگر

پروفایل
up
0
down

سلام روزتون بخیر

من سال ها پیش توی یه شرکتی استخدام شدم که مشکلات مالیاتی داشت و من هم در جریانش نبودم. بعد که از اون شرکت خارج شدم مشکلات مالیاتی این شرکت دامن من رو هم گرفت. با وجودی که اون مشکلات دنبالم بود همچنان به استخدام یه شرکت دیگه در اومدم و به علت عدم آگاهی از این شرکت هم خیری به من نرسید. حقوق بسیار کمی که با زرنگ بازی همین مقدار رو هم بهم نمیدن. الان میخوام از این شرکت در بیام و برام شرایط کار دولتی فراهم شده. متاسفانه هرچه تلاش میکنم برای خروج از شرکت مدیر عامل با زرنگ بازی مدام کارم رو به فردا میندازه. الان به شدت نیاز دارم که از این شرکت خارج بشم تا اون کار دولتی از دستم نپره ولی از طرفی نیاز به برگه رضایت کارفرمای قبلی هم دارم. نمی دونم چطور این قضیه رو مطرح کنم که میخوام هرچه سریع تر خارج بشم بدون این که مشکلی پیش بیاد؟

مدیر شرکت بسیار فرد زرنگیه به طوری که وقتی وارد این کار شدم ایشون به من وعده ارتقای شغلی داد تا منو به استخدام شرکت به عنوان کارشناس ناظر دربیاره و بعدش به وعده هاش عمل نکرد. الان هم میخوام استفعا بدم مدام کارمو عقب میندازه. حتی جواب تماس هام رو هم نمیده. لطفا در این زمینه راهنماییم کنید.


1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط منصورنوشادی

profile
up
0
down

با سلام. دوست عزیز اگر واقعا هیچ یک از اعضای هیئت مدیره فکری برای تشکیل جلسه با موضوع استعفا و خروج شما از این شرکت ندارند، پیشنهاد می کنم که شکایت کنید و از دادگاه برای خروج از این شرکت حکم دریافت کنید.

نگران برگه رضایت شغلی از کارفرمای قبلی هم نباشید. کافیست که صادقانه شرایطی که برای شما پیش آمده را بازگو کنید. امیدوارم که در گرفتن شغل دولتی موفق باشید.




سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.