چند سال مالیات پرداخت نکردم

report گزارش

سوال شده توسط عرفان چنگی در دسته بندی مالیات

پروفایل
up
0
down

سلام وقت شما بخیر.

بنده پدرم برای رفتن من به دانشگاه توانایی پرداخت هزینه ها رو نداشت و به طور کل وضع مالی خوبی نداریم. فقط مادر بزرگم یک مغازه داشت که یه مدتی سوپر مارکت بود و بعد ها بخاطر کهولت سن همونم بسته شد. مادربزرگم برای کمک به ما به من گفت یه کسبو کاری توی این مغازه راه بندازم بلکه بتونم خرج دانشگاه و امورات زندگیمونو در بیارم. مغازه خاک خورده رو تبدیل کردم به تعمیرات کامپیوتر و خرید و فروش سیستم های دست دو. الان که چند سالی گذشته و چند وقت پیش از اتحادیه منو خواستن برای تهیه جواز کسب. منم رفتم و بعد از طی کردن مراحل، آخرش به من گفتن که برای این که بهت جواز رو بدیم باید از اداره مالیات برگه بیاری.

من اون موقع ۱۸ سالم بود و واقعا نمیدونستم باید مالیات پرداخت کنم و برگه مالیات تهیه کنم. مادر بزرگم هم بخاطر کهولت سن از مالیات معاف بود قبلش. توی این چند سال واقعا درآمد زیادی از این مغازه نداشتم و اگه برم اداره مالیات و بهم بگن بدهی مالیاتی داری و باید جریمه هم پرداخت کنی نمیدونم باید چیکار کنم و واقعا بیچاره می شم. لطفا در این زمینه منو راهنمایی کنید.


1 پاسخ به این سوال داده شده


report گزارش

پاسخ داده شده توسط منصورنوشادی

profile
up
0
down

 

باسلام.

دوست عزیز نگران نباشید. بهترین کاری که می تونید انجام بدید این ه که برید اداره مالیات و صادقانه همه این موارد رو بیان کنید. برای اثبات حرف هاتون هم بهتره که حتما شاهد داشته باشید و یا استشهادنامه تهیه کنید. امیدوارم که اداره مالیات باهاتون راه بیاد.




سوالات مرتبط

برای ثبت پاسخ جدید، واردشده / ثبت نام کنید.